piątek, 6 stycznia 2012

Candy- niespodziewanie wygrałam wśród obserwatorów :D

Dziś  Chciałam się znów pochwalić co takiego do mnie dotarło wczoraj. Zupełnie przypadkowe losowanie wśród obserwatorów okazało się dla mnie szczęśliwe :) Oto  Agafia i jej niespodzianka :) a tu blog Agnieszki. Agnieszko, chciałam Ci serdecznie podziękować za te wszystkie cudowności. Teraz będę musiała się nauczyć ich używać :) paczki z mikro-kulkami, glimmer mistami to nowość w moich zbiorach. Dziękuję za wszystko bardzo, bardzo. Chciałam się tez pochwalić, ze od razu wykorzystałam srebrne kwiatki(małe i duże ) od Ciebie i powstała kartka... w moim minimalistycznym stylu ;)
Mimo pory dziennej, musiałam doświetlać te efektowne błyskotki ;)
Zdjęcie robione po zmierzchu.
Światło dzienne bardziej oddaje kolory, ale w realu jest ładniejsza.

5 komentarzy:

  1. Bardzo, bardzo się cieszę, że te drobnostki przypadły Ci do gustu :) A mikę, którą załączyłam możesz wykorzystać w taki sposób jak ja na kartce dla babci. Pozdrawiam i dziękuję :) Bo mi sprawiłaś wiele radości ciesząc się z tych kilku rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Żartujesz? kilku rzeczy? Musze się naumieć kolorować te obrazki ze stempli. Pierwsza próba zwykłymi kredkami wyszła ... hmmm miernie ha ha ha

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja koloruje akwarelowymi kredkami :) kurs znajdziesz na blogu Sasilli: http://kuchnia-pelna-cudow.blogspot.com Mi kurs dużo dał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super przesyłka :)
    Kochana przepraszam, że usunęłam pierwszy komentarz pod candy, nie wychwyciłam literówek. Mam nadzieję, że się nie gniewasz. Choroba mnie zmaltretowała i ciężko mi się skupić. Pozdrawiam :)
    Śliczne nagrody wystawiłaś na candy :)

    OdpowiedzUsuń