czwartek, 26 kwietnia 2012

Nowe sprzęty.

Dziś krótko.
Kilka fotek moich nowych pomocy do kartek.
Oprócz jednego kwiatka 2,5cm reszta dziurkaczy to zakupy w polskich sklepach.



Kształty dziurkaczy na papierze.

 

Linijka tnąca do papieru.

3 ostrza do cięcia: po prostej, perforowanego, falistego; rozkładana linijka.


PS. Gdyby ktoś miał ochotę na dziurkaczowe wycinanki zapraszam do wymiany. 
Jestem otwarta na wszelkie propozycje.

Edycja. 18.05.2012
Dodaje fotki 4 dziurkaczy z Tchibo- leżały sobie w szafce już kilka lat i kiedyś ozdabiałam nimi kartki. Teraz znów sobie o nich przypomniałam. :) Powstałe scrapki maja przeszło 1cm jak widać na zdjęciach. Kwiatek na (długo) wypożyczony póki co :)


10 komentarzy:

  1. W Holandii w Lidlu będą takie linijki z ucinaczem i się zastanawiam :)) A dziurkacze świetne :))

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne dziurkacze :) niestety nie mam nic cennego;)
    w poprzednim poście polubiłam ale nie zostawiłam komentarza z rozpędu ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dzięki za głosik do poprzedniego posta. Jeśli chodzi o wymianke to nie chodziło i o cenne rzeczy, tylko o tak zwane ''przydasie'', bo chętnie się wymienię np na inne wzorki z dziurkaczy, lub jakieś rękodzieło. To taka luźna propozycja ;)

      Usuń
  3. Fajne, znów narobisz śliczności:)Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. no to zrobiłaś super zakupy :> ta linijka wygląda ciekawie :>

    OdpowiedzUsuń
  5. niezłe zakupy :D widzę,że masz listek brzozy,na który poluję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Ci za propozycję wymianki:) jednak listek brzozy chciałabym mieć jako dziurkacz u siebie,a nie same wycinanki.mam znajomą u której co jakiś czas wycinam listki,stąd 'oliwka' w moich pracach,jednak na własność nie mam jeszcze ani jednego listkowego dziurkacza. pozdrawiam:)

      Usuń
    2. pees.zapraszam Cię na moje candy:)

      Usuń
    3. szukam listka brzozy 2,5cm, a jeśli będę gdzieś widzieć oliwny,to dam Ci znać:))

      Usuń
  6. no ,no same skarby:)

    moje dziurkacze o które pytałaś...największy gwiazdka,kwiatek ok 2 cm i pozostałe malutkie 1 cm. jeśli będziesz coś chciała pisz...

    OdpowiedzUsuń