wtorek, 4 września 2012

Kamizelka. Burda 4/2012 101 B

Urzekła mnie ta kamizelka...od pierwszego wejrzenia.
Postanowiłam sobie ją uszyć.
Wg wymiarów w tabelce najwięcej pasowało do rozmiaru 40, po zszyciu ze sobą części głównych okazało się, że kamizelka jest za duża i to dużo za duża... Odcięłam spore kawałki z przedniej części- tył został wg rozmiaru 40/42.
Dobrze, że wzięłam zwykłą bawełnę Ikea na uszycie tej kamizelki na próbę. Stwierdzam, że  uszyje jeszcze jedną w przyszłości, ale mniejszą i z innego materiału. Wykończyłam kołnierz inaczej, niż w pierwotnym projekcie, oraz dodałam delikatne tasiemki po bokach w okolicach talii.
Kamizelka jest bardzo wygodna.
Na zdjęciach widać, na jak krótko obcięłam sobie włosy :) Tych bardziej nie zorientowanych w temacie włosów zapraszam tu lub tutaj.
Kamizelkę można spokojnie nosić zarówno do jeansów, jak i bardziej eleganckich spodni- ze spódnicą nie próbowałam :) Moja ulubiona stylizacja to czarna kamizelka, białe spodnie - C&A i białe buty na koturnie z motywem wiśniowym - Deichmann.
Facebook'owiczów, którzy trafili tu ze strony Burdy witam serdecznie :D
Tu (kamizelka) mój wpis na stronie Burdy.





Wykończenie ''kołnierzyka''

Wykończenie dołu.





Publikacja z FB.

*********************************************************


3 komentarze:

  1. Fajna wyszła :) idę do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna Ci wyszła ta kamizelka:)a fryzura też bardzo twarzowa:)))podziwiam za odwagę:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. O i szycie tu u Ciebie :)) Super :)

    OdpowiedzUsuń