poniedziałek, 14 stycznia 2013

Moje pierwsze LO.

Dawno nie pisałam, czas odpoczynku dobiegł końca i wracam do blogowania. Dziś przedstawiam moje pierwsze prawdziwe LO, które ma 30cm/30cm.
Pracowałam nad tym 5 godzin, zanim uznałam,  że tak ma ostatecznie wyglądać.
Zgłaszam na wyzwanie ''Rodzinne chwile'' w  7 dots studio.
Do mojego LO użyłam papieru z kolekcji hopefully - trust me.
Dodatki to między innymi: kwiatki niebieskie, tusze, serwetki ażurowe.
(Zaznaczam, ze nie jest to post sponsorowany.)
-> Edit 27.01.2013 wyniki wyzwania tutaj. <- br="">
W związku z tym, ze LO było robione dla mnie i nie oddam go nikomu - no cóż da się z tym jakoś żyć ;) zgłaszam mój wyrób na  wyzwanie u majstrującej Asi.

Niestety pogoda nie sprzyja robieniu zdjęć, więc może kiedy słonko wyjrzy zza chmur zrobię lepsze fotki. Tymczasem przedstawiam pełne miłości LO rodzinne...


 Zdjęcie w świetle dziennym.

 Zdjęcie robione porą  wieczorową.


Trochę zbliżeń na detale...





11 komentarzy:

  1. no i pięknie i rodzinnie:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawa za odwagę :) I za wykonanie :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo przyjemna karteczka:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. no ja jestem pod wrażeniem! od razu praca kojarzy się takim rodzinnym ciepłem, miłością.
    Dawno nie pisałyśmy, jak minęły święta, sylwester?
    buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za udział w mojej zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. o mało co, ale jednak nie przegapiłaś, całe szczęście ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Również i ja zapraszam do siebie na CANDY :)
    http://aurinka.blogspot.com/2013/01/ogaszam-candy-jak.html

    Pozdrawiam
    Aurinka

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję pierwszego LO! Ja na swoim koncie mam zaledwie kilka więcej i nadal zajmuje mi to strasznie dużo czasu! Mam nadzieję, że to tylko kwestia wprawy :) Piękne ramki, bardzo słodki klimat - czyli tak, jak powinno być przy takiej ilości miłości :)
    Dziękuję za zgłoszenie pracy do wyzwania i pozdrawiam serdecznie,
    Asia
    asia-majstruje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna praca :)
    Dziękuję za udział w moim candy, powodzenia :O)
    Lidka- Lilka

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję Ci też za udział w moim candy!
    Pozdrawiam,
    Asia
    asia-majstruje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń