czwartek, 24 października 2013

Jestem gościnną projektantką :)

Od wczoraj ruszyło nowe wyzwanie gościnnej projektantki w Klubie Twórczych Mam. Mam przyjemność być autorką tego wyzwania. Jako temat wyzwania wybrałam ''BUKIET''.
Do wyzwania możecie zgłaszać prace jakkolwiek kojarzące się Wam z bukietem; może to być bukiet słodyczy, kwiatów, smaków, czy kolorów. Bukiet może być haftowany, lepiony, sklejany po prostu wykonany w dowolnej technice.
Wasze prace muszą być nowe wcześniej nie publikowane.
Termin zgłaszania prac: 23 październik- 6 listopad
Wśród zgłoszonych prac wybiorę jedną, która spodoba mi się najbardziej i nagrodzę... kosmetyczką, którą wykonam specjalnie dla zwycięzcy!

 Zapraszam serdecznie do wyzwania mojego autorstwa. Prace zgłaszajcie w Klubie Twórczych Mam.

3 komentarze:

  1. Gratuluję serdecznie .Dziękuję ze wziełaś udział w moim CANDY! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Nooo... gratuluję ;-)))
    Mogłam moje jesienne bukiety zgłosić... ale teraz już po ptakach... chyba, że może jeszcze coś uda mi się stworzyć ;-)))
    Pomyślę, pomyślę ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że zgłosi się wiele osób z pięknymi pracami :)
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń