piątek, 28 listopada 2014

Zmiana kodu z przodu.






Drodzy czytelnicy, czytelniczki... Dziś kończę 30 lat... wow ani to mało, ani to dużo... mały żal żegnać 2 z przodu, no ale nie ma się na to wpływu...
Życzę sobie, aby mnie, moje dzieci i męża nie opuszczało zdrowie.
Takie mam życzenie urodzinowe :)

Poza tym nieustającej weny twórczej ;)
Nauczyłam się robić na szydełku jakiś miesiąc temu, no może dwa.
Idzie mi super nieskromnie mówiąc... Zawsze chciałam się tej sztuki nauczyć.
Dla przykładu moje małe dzieło; czapeczka i szalik dla córeczki.
Zdjęcie zrobione jakiś tydzień temu.
Dokładnie 6.12 Juleczka skończy 9 miesięcy... czas pędzi...

Pozdrawiam serdecznie wszystkich co zaglądają ;)
Monika


9 komentarzy:

  1. No, no jak na początkującą to jestem pod wrażeniem. Bardzo ładny komplecik:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. I oczywiście wszystkiego najlepszego, samych ciepłych i słonecznych dni oraz zdrówka i dużo, dużo uśmiechu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urodziny - dzień radosny,
    Pełen kwiatów zapach wiosny.
    Dziś chcę złożyć Ci życzenia,
    Szczęścia, zdrowia, powodzenia.
    Niech Ci słońce jasno świeci,
    I w radości dzień przeleci.
    Niech odejdą smutki troski,
    By nastąpił dzień radości.
    Te życzenia choć z daleka,
    Płyną niby wielka rzeka.
    I choć skromnie ułożone,
    Są dla Ciebie przeznaczone.

    OdpowiedzUsuń
  4. W takim razie życzę wszystkiego czego sobie życzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana wszystkiego najlepszego!! Pociechy z dzieciaczków i z męża:)) nieustającej weny!!! gratuluje szydełkowych wytworków:) śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale słodziaki :D i córunia i komplecik :D
    I ja się przyłączam do życzeń :D tym bardziej ze sama już tuz tuz będę żegnała dwójkę z przodu ;)
    Wszystkiego najlepszego :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Czas pędzi, taki jego "urok". Wszystkiego najlepszego i spełnienia marzeń życzę, nawet tych najbardziej szalonych! ;)
    Piękną masz córę! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No to wszystkiego co najlepsze i tego zdrowia aby nie zabrakło nigdy :)
    Matko już 9miesięcy :O Moja mała ma 21 :O też nie wiem kiedy to minęło.
    Super, że szydełkujesz, czapa super a dzidzia prześliczna :*

    OdpowiedzUsuń