poniedziałek, 19 grudnia 2011

BlogRoku 2011


Zgłosiłam się  do konkursu :) Możliwe, ze  ktoś mnie wypatrzy :D w konkursie ''BlogRoku 2011'' w kategorii tematycznej ''Moje zainteresowania i pasje''.
http://www.blogroku.pl/kategorie/chabrowa-panienka-z-zoltego-okienka-,gwizu,blog.html
Zapalona do szycia- samouk :D W miedzy czasie robiąca kartki okolicznościowe. Lubie szyć przydatne rzeczy, i uwielbiam mieć coś, czego nie maja inni :D Początkująca w świecie blogowania- wrzesień 2011, bynajmniej nie mająca zamiaru przestać pisać ;)
 ***********************************************************


5 komentarzy:

  1. Dzięki Tobie i ja zgłosiłam swojego bloga...chociaż nie sądzę żebym miała jakiekolwiek szansę......
    mam takie wrażenie ,że tylko Ty Chrabowa Panienko tam zaglądasz.....
    pozdrawiam bardzo bardzo ciepło!!!! młłłłła

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj,

    Zgłosiłeś blog chabrowapanienka.blogspot.com do udziału w konkursie Blog roku 2011 w kategorii tematycznej Moje zainteresowania i pasje

    Niestety twoje potwierdzenie zostało odrzucone. Prawdopodobnie nie umieściłeś linku potwierdzającego udział w konkursie w wymaganym czasie 48 godzin lub zrobiłeś to błędnie (link nie jest stałe dostępny po wejściu na twój blog).
    W konsekwencji twoje zgłoszenie do konkursu traci ważność.

    Jeśli chcesz wziąć udział w konkursie, zgłoś swojego bloga ponownie.

    pozdrawiamy
    redakcja konkursu Blog Roku 2011

    W takim razie dziękuję... i tak nie mam szans :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia i wszystkiego dobrego w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń