wtorek, 27 grudnia 2011

Candy- wygrałam :D

Dzis w końcu mogę pochwalić się moimi pięknymi zdobyczami.
Wygrałam candy u Ani, która tworzy piękne portrety. Bloga Ani można zobaczyć o tutaj :).
Od Ani dostałam swój portret oprawiony w ramkę, oraz serduszko- wedle mojego mniemania zrobione w stylu decoupage. Ani dziełem tak się zachwyciłam, ze po prostu łzy mi poleciały ze wzruszenia. Chciałam tez zaznaczyć, iż żadne zdjęcie nie oddaje piękna tegoż portretu. Nie chodzi o moja osobę, ale o talent Ani.



Wygrałam tez nagrodę dla obserwatora również u Ani. Blog tejże Ani można odwiedzić w tym miejscu :). Ania tworzy piękne frywolitkowe dzieła, którymi jestem oczarowana. Ku mojej ogromnej radości otrzymałam śliczne kolczyki i zawieszkę np do łańcuszka, do tego ręcznie robione kolczyki i słodkości, oraz malutkie świąteczne aniołki.Na zdjęciach oczywiście nie widać dokładnie tych pieczołowicie wykonanych detali, bo nie wyciągnęłam z woreczków moich prezentów jak robiłam fotki.


Obu Aniom serdecznie i bardzo bardzo dziękuję. Dziewczyny sprawiłyście mi ogromna radość.
******************************************************

3 komentarze:

  1. Gratuluję, portret bardzo ładny :)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. portretu to Ci zazdraszczam mocno, bo sama zawsze chciałam być namalowana ;) Ania ma talent i portret wygląda niesamowicie

    OdpowiedzUsuń
  3. cieszę się bardzo, że Ci się podoba!! Świetne zdjęcia :) Gratuluję również wygranej u drugiej Ani :)

    OdpowiedzUsuń