środa, 14 grudnia 2011

Torebka damska

Damska, bo jakżeby inaczej... zakupowa... bawełniana.Od razu przetestowana- na zakupach sprawdziła się świetnie. Zaraz po tym udoskonaliłam tez trochę moją poprzednią torebkę , w której jedną ze środkowych ''przegródek'' odcięłam w połowie i przyszyłam tylko do połówki która nie została odcięta. Torebka zyskała więcej miejsca - na mój aparat :D No ale ja nie o tej torebce, tylko o nowej miałam pisać. Torba w środku posiada boczną kieszonkę np na napój, do tego powyżej wszyta gumka- dla zabezpieczenia wyższej butelki, żeby się nie przewracała.
Materiał IKEA oczywiście.
Uszyta w pn 12.12.2011 ha ha fajna data.







 

************************************************


5 komentarzy:

  1. Wow ! super torebka :)
    bardzo mi się podoba grafika na niej :)
    pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. moje się nie umywają do Twoich, ale dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna torebka:)
    Dziękuję za udział w moim blogu :) Widzę, informacja w bocznym pasku dodana, w ramach wyjaśnienia banerek do mojego Candy to dwa pierwsze zdjęcia w poście:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń