środa, 11 stycznia 2012

Mata dla psa.

Ostatnio troch szyłam, a nie wstawiłam. Dzis fotki maty dla psa. Recykling znów. W środku kołdra pocięta z jednej dużej - najtańsza kołdra IKEA nadaje się  świetnie na takie maty. Materiał zewnętrzny - prześcieradło, które gdzieś tam miało jakąś dziurkę, de facto zrobiona, przez owego pieska :) Przyznam ze materiał źle się szyło- jak dla mnie samouka, do tego niewprawnego :( no ale liczą się chęci... Żeby nie było tak smutno, postanowiłam coś wyszyć... wymyśliłam łapkę psiaka, a w jednym z rogów ozdobnik. Elementy szyte białą nitką ściegiem zygzakowym. Nie bardzo jestem dumna z tego wyrobu, no ale jak było zamówienie, to trzeba było szyć. Mata jest obustronna, więc aplikacja tez :)





Ostatnie zdjęcie najlepiej oddaje kolor maty.

Edit:
Mata zgłoszona na wyzwanie tutaj.
Wyniki tutaj.

6 komentarzy:

  1. też ostatnio myślałam o takiej macie dla mojego pupila...ale miała być zrobiona ze starej poduszki(dość dużej) ale niestety :\ moja maszyna odmówiła mi posłuszeństwa i muszę czekać na nową..:( i projekt musi poczekać...
    ps. już to pewnie u Ciebie wspominałam że uwielbiam recycling!!!
    love

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja myślę o czymś dla moich kotów...mata sympatyczna, ta aplikacja dodaje jej figlarnego uroku:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piesek będzie zachwycony z takiej maty :)mój niestety woli rządzić na łóżku. Dziękuję za zapisanie się na moją rozdawajkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna mata :)
    A mnie znów nie pokazały się Twoje aktualizacje i powcinało mi blogi, które dodaję na nowo do obserwowanych i wcale się nie dodają :( gdybym znikła u Ciebie to niechcący :(
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy pomysł, dziękuje za zgłoszenia, kartecza z poprzedniego posta bardzo kolorowa

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam :)Kurczę, patrze i podziwiam...ja się dopiero uczę ,i znalazłam miejsce które mi to ułatwi :) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń