piątek, 13 stycznia 2012

Setny komentarz

Kiedyś już pomyślałam sobie, ze nagrodzę osobę, która napisze u mnie setny komentarz, w sumie chciałabym nagradzać każdy kolejny setny, wiec wszystko przede mną. Tak czynię i ogłaszam, ze po odliczeniu moich komentarzy setny wypadł taki:

Mariolka...Jan 11, 2012 01:37 AM
Zapisuję się na oba zestawy - a co będę sobie żałować?!(...)
http://mariolka1986.blogspot.com/ 


Gratuluję więc Marioli i proszę o wpisanie swoich ulubionych kolorków (może być kilka- tym lepiej  dopasuję niespodziankę).
Adres już mam, a to za sprawą tej wymianki. Mam nadzieje, ze to będzie mila niespodzianka dla Marioli w piątek 13-stego :)

***
Oczywiście przypominam o candy u mnie :)

10 komentarzy:

  1. Gratuluję i Tobie i Marioli:)Cieszę się, że znalazłaś chwilkę żeby do mnie zajrzeć,pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mariolka - gratuluję!! wchodzę na drugiego bloga tego wieczoru, a tu na obu Mariolka zwyciężyła pyszne candy :) co za róg obfitości :)!! jeszcze raz gratuluję .... a Tobie Chabrowa Panienko życzę częstego świętowania, niech każda kolejna setka komentarzy cieszy Cię tak samo jak ta pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale szczęściara :) gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  4. hehe, to ci szczęściara :D gratuluję tylu komentarzy, ja ostatnio chciałam nagrodzić za 2000, ale przegapiłam :(

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja również gratuluję! ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie- może masz chęć się poobserwować?

    OdpowiedzUsuń
  6. w takim razie gratuluję szczęściarze ;)
    a co do malowania to ładna kobieta nie musi się upiększać ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie :)
    A ja dodaję Twój blog do obserwowanych i dodaję i mogę bez końca. Nie wiem czy masz mnie wśród obserwatorów :( nie wiem co się dzieje z bloggerem :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję setnego komentarza :)
    Dziękuję za zapisanie się na Candy :)
    Życzę szczęścia :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki za gratulacje, ale jak już pisałam wygrałam chyba w zamian za niezaliczone kolokwium z angielskiego.
    Więc tutaj szczęściara a w nauce to już nie:p
    No i dostałam małe kazanie od Pana R. więc dziś tylko na chwilę a szleć na blogach itp będę mogła jak pooddaję indexy.

    Kolor żółty, zielony, czerwony, fioletowy, niebieski podaję :)

    Dzięki i pozdrawiam - a teraz trzeba wrócić do nauki.....buu

    OdpowiedzUsuń
  10. suchy szampon to taki specyfik w sprayu, który odświeża włosy bez konieczności ich mycia ;) bardzo ciekawy wynalazek

    OdpowiedzUsuń